Hjem > Hudpleie > Naked Cocoa Butter Body Cream

Naked Cocoa Butter Body Cream


NAKED COCOA BUTTER BODY CREAM

Naked Cocoa Butter Body Cream kjøpes på boots.no

Jeg kjøpte denne i nettbutikken til Boots Apotek
Kom over den da jeg bestilte no.7 dag og nattkrem som var på tilbud kun på nett. (Husk at frakten her er ganske dyr (93kr), så ta det med i beregningen.) Denne bodykremen selges kun på nett.

Jeg liker at det er mye i boksen, hele 400 ml.
Og den gjør godt på en nydusja kropp. Får myk og fin hud når man smører seg med denne.

Lukten tror jeg er slik at enten liker du den, eller ikke. Den er ganske parfymert og lukter ganske sterkt. Personlig liker jeg den godt. Men så bruker ikke jeg parfyme-parfyme.

Prisen er 64,50 nok. (Pluss frakten da, så det lønner seg å handle mer ;))

Positivt:
Stor boks, liker designen på boksen (delikate farger), prisen (er jo stoor boks), god fuktighet som varer lenge

Negativt:
Fraktprisen. Har bare sett denne på nett))

Kategorier:Hudpleie Tags: , , , ,
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

