Hjem > Matoppskrifter > Lage suppe på wokgrønnsaker fra igår

Lage suppe på wokgrønnsaker fra igår


suppe med wokgrønnsaker

suppe med wokgrønnsaker

Jeg hater å kaste mat! Tidligere var det veldig trangt økonomisk, og jeg lærte meg å spare der jeg kunne.
Det synes jeg vi skal gjøre uansett økonomi eller ei. Så da vi hadde rester etter en wokmiddag, fant jeg ut dagen etter at dette kan jammen bli en bra lunsj.

Så jeg tok grønnsakene som var med woksaus oppi en kjele. Tilsatte vann og hønsebuljong for smakens skyld.
Og litt ekstra krydder. Her kan du bruke hva du liker.

Siden jeg hadde det litt travelt (les: var instant sulten) så kokte jeg det ganske hardt i ca 15-20 min.

Fordeler med restemat:
– Du slipper å kaste mat
– Det er kjempegodt

Ulemper:
– Ingen

God lunsj!! 😉

  1. 18. mars 2011, kl. 20:35

    Ser veldig fristende ut. Spesielt med tanke på den svidde grandiosaen jeg trykket i meg, Ikke minst så det sunnere ut.

    • 18. mars 2011, kl. 21:18

      Sundt, billig og godt! Også tar det ikke noe lenger tid enn det tar å steke en grandiosa 😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

