Hjem > Øyevipper > Dagens favoritt mascara

Dagens favoritt mascara


maybellinemin nye favorittmascara

maybelline

Min nye favorittmascara! Maybe its Maybelline .. hehe , im soo fxxing funny*)

Etter å ha kjøpt Loreals f..king not million lashes hadde jeg et sterkt behov for å kjøpe en ny (jeg var på ferie, så jeg hadde ikke noen i bakhånd heller:() so shit, jeg måtte kjøpe ny mascara gitt.

Har tidligere brukt mascara fra Maybelline (den gule), og til tross for at dette er et billigmerke (nemlig!! det er ikke alltid det er det som betyr noe), så synes jeg de er riktig gode på mascara.

Vippene blir ikke stive og klissete. (Den gule gir hakket mykere vipper, så den er min andre favoritt (hmm? Kan jeg ikke ha flere?!)) kan jeg vel;P

  1. 15. mars 2011, kl. 10:41

    Brukte mye Maybelline før, men nå er det clinique for alle penga, desidert den beste mascaraen jeg har hatt noensinne.

  2. 15. mars 2011, kl. 10:43

    Hmm.. clinique har jeg ikke prøvd da… Kanksje det må testes neste gang. Takk for tipset😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

