Hjem > Øyevipper > Tykkere og lengre øyevipper med Mavala Double-lash?

Tykkere og lengre øyevipper med Mavala Double-lash?


Gikk littegranne berserk på strawberrynet.com for en ukes tid siden. Og idag fikk jeg bla denne:

well, med alderen så er øyevippene noe av det som «visner», og jeg har heller ikke i utgangspunktet aldri hatt noe vipper å skryte av. Helt normale tynne «norske» vipper. Og etter å ha prøvd Ardell Brow and Lash Growth Accelerator, til $5.29 kjøpt på Amazon, så tenkte jeg å gå hakket opp prismessig og se om det er noe mer å hente. Det var nemlig en ørliten forbedring hvis jeg husket å bruke den hver kveld.

Så får vi se da, om denne holder hva den lover. Lengre, tykkere og sterkere vipper, ja takk🙂

Jeg kommer tilbake med oppdatering når jeg har brukt denne en stund😉

Er det noen som har prøvd produkter som dette? Hører gjerneom dine erfaringer!;)

Oppdatering:
Nå har jeg brukt Mavala Double-Lash i 2-3 måneder. Les hvordan det gikk! 


  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

