Hjem > Makeup > Matt øyeskygge fra Isadora

Matt øyeskygge fra Isadora


Jeg har snart brukt opp denne paletten. Faktisk nesten ALLE fargene bortsett fra en. Hvor ofte skjer DET da med alle de palettene jeg har kjøpt opp igjennom åra.  Som blir flere og flere😉 hehe.. uunngåelig!

Må kjøpe meg en ny, av samme sort. Samme merke, samme farge.
Og det må sies at det er ikke ofte jeg kjøper det samme produktet 2 ganger!  Har alltid lyst til å prøve noe nytt som ser mer spennende ut.  Det er alltid noe som ser bedre og mer spennede ut.

Men denne paletten er annerledes. Den har blitt en viktig basic makeup, som jeg bruker både som eyeliner og til bryn. Bruker den mørkeste til dette. Og når jeg bruker den på bryna, blander jeg litt med den i midten. Perfekt!!🙂
Jeg har nemlig slutta å bruke sort og harde linjer. Det får meg til å se eldre ut. Med brunt og softere linjer, blir det mye bedre🙂

De lyse fargene er bra som underlag for andre øyeskygger, for å matte ned, eller en dag man ikke har lyst til å se sminka ut.  Dramatisk look er heller ikke noe problem for denne.  Pigmentene er nemlig svært metta og gir mye farge.  Alle skyggene er matte,og DET er noe jeg har lett etter lenge. Så, endelig!!

Kjøpte den på Vita. Tror det var opp mot 200 kr, 189 el no. Syns d var litt dyrt. Men det er vel bare meg;) For denne funker maksimalt!!

Kanskje jeg skal kjøpe 2 neste gang, så har jeg en stund, og i tilfelle den blir borte fra sortimentet.😉

Noen som vet hvor man får kjøpt Isadora på nett? Litt billigere?

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

