Hjem > Online shopping > Rimelig mineralsminke på Earth Glo Minerals!

Rimelig mineralsminke på Earth Glo Minerals!


earth glo mineralsNei jeg jobber ikke der. Og dette er ikke direkte reklame. Men jeg føler jeg har kommet over en gullgruve, og vil dele dette med andre intresserte. Bare det.
WOW for noen farger!! Har aldri sett maken! Så kan hende at jeg er bittelitt forelska i denne nettbutikken.

Jeg har lenge hatt lyst til å teste ut mineralsminke. Det har gjort meg mer og mer nyskjerrig. Sminke som ikke er skadelig for huden?? Really?

Så jeg har lest litt rundt, og kom over flere som anbefalte Earth Glow Minerals, et billig merke som har det beste av bare essentiuals, bare mye myye rimeligere.
Jeg bestemte meg for å gi det et forsøk. Bestilte flere øyeskygger, med farger og overflate jeg ikke har funnet noen andre steder. Nydelige, spennende farger og tekstur.  Som sagt: WOW!
Jeg vet ikke riktig hvor raskt jeg fikk pakken, for jeg dro på ferie rett etter bestillingen. Men da jeg kom hjem lå det en spennende pakke til meg, med alle de flotte produktene jeg hadde bestilt, pluss endel samples. Wee, lucky me 🙂 Etter hva jeg har fått med meg så er de rause med samples! 🙂 og det funker det, har bare lyst til å bestille flere produkter jeg!!Servicen er upåklagelig, og du får raskt svar på epost om det er noe du lurer på, fra en hyggelig dame som heter Dana.

Det må sies at forpakningene på produktene er av det enkle slaget. Her virker det som det produktet og ikke embalasjen som er prioritert.  Og selvom jeg kanskje personlig skulle ønske meg noen mer elegante forpakninger, så liker jeg konseptet, og produkt-innholdet veier sterkt opp for den manglende designen på forpakningene. Websiden er også ganske amatørmessig, men den funker, og det er det viktigste!!

Her er to av øyeskyggene jeg bestilte!! Har også fått flere lekre «nude»-farger. Bla en lekker matt en som heter Creamed Coffee. (Bildet nedenfor) som komplementerer min isadora eyeshadow palette.


Dette er fra websiden:

BENEFITS OF OUR MINERAL MAKE-UP

  • Mineral makeup will not clog pores, has high SPF naturally, helps to calm and soothe irritated skin with its high zinc content, and is water resistant. You rarely need to reapply mineral makeup and it provides excellent coverage.

Many of these minerals have a special luster that when applied to skin give the face a lovely glow, lending a healthy, youthful appearance to blemished or aged skin….. Les mer på websiden hos Earth Glow Minerals!

Andre innlegg om Earth Glo Mineralsprodukter:

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. 13. september 2011, kl. 19:15
  2. 13. september 2011, kl. 19:34

Hva tenker du?

