Hjem > Trening er gøy? > Husmor-trim med støvsugeren

Husmor-trim med støvsugeren


Idag har jeg trent igjen 🙂 Er så f..ing flink! Stolt.

Jeg har rydda og støvsuga, og vært så fysisk at jeg ble helt svett. Og jeg merker at jeg blir bittelittegrann svett nå som jeg tenker på det. Puh! Tok sannelig på.

Men noen positive bivirkninger av å måtte være husmor ble det jo. (Tror jeg skal prøve dette litt oftere.) Nå kommer vi fram uten å snuble i alt-mulig-rart når vi må på do. VELDIG deilig 🙂 Vi har bare en do, og jeg må ofte på do. Bare sier det.

Det er oppusingsprosjekt på kjøkkenet. Fakstisk skal det bli helt nytt. wow, det kan jeg ikke beskrive.

Tilbake til husmor-trimmen. Du skal ikke undervurdere den.
Well, for MEG hvertfall, er det foreløbig nok til å gjøre meg svett. Jeg kan ikke snakke for deg. Så, idag føler jeg meg skikkelig sprek. Men for å gjøre det enda mer komplett, tror jeg jaggu jeg skal ta en Zumba-time (som i engelsk; time, høres så mye bedre ut), kanskje i-over-imorgen. Ja det skal jeg sannelig gjøre. Men jeg sier ikke at det blir en hel time. (som i norsk; en time) Skal prøve mer enn 10, men kan ikke love noe.

Sånn skal jeg bli. (se bildet)

  1. 16. mars 2011, kl. 09:58

    Shopping er også trening 😉

    • 16. mars 2011, kl. 10:29

      Jess, det er sant! Jeg skal sannelig begynne å shoppe mer, få en skikkelig treningsboost. Takk for tipset! 😉

  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

