Hjem > Annet > Avene fuktspray

Avene fuktspray


Elsker min Avene fuktspray !!❤

Jeg har slitt sånn med tørr hud. Sitter myyye foran pcn. Foruten bloggen og andre nettaktiviteter, er også min inntektsjobb foran pcn. Så jeg begynte å lese om fuktighetssprayer. Og blandt anbefalingene var det en som utpekte seg: Avene Thermale Water. (soothing, anti-irritating)

 

Boots apoteks nettside lover:
Virker mykgjørende, lindrende og irritasjonsdempende. Har et lavt mineral (salt) innhold og virker derfor ikke uttørkende på huden. Rik på anti-irriterende silikater, kalsium, magnesium og sporstoffer som jern, kobber og sink. Farge, smak og luktfri.

Bruksområde
Passer alle hudtyper. Kan brukes på barn. Kan brukes for å beroliger huden ved overoppheting og rødmussethet, etter hudpleiebehandlign og fjerning av makeup, til fuktbehandling på reiser. Kan sprayes på kompresser for trette øyne, reduserer hovne og irriterte hudpartier. Kan brukes etter hårfjerning, soling og etter sport.

Bruksmåte/Dosering
Boksen må ikke ristes før bruk. Sprayes på huden ved behov.

Leverandør
Dermoapo AS

 

Jeg har denne ved arbeidsplassen min. Skulle bare ønske jeg fant et apotek som kan selge meg en 50 ml flaske, istedenfor 150 ml. Da hadde den vært lettere å ha med seg. Helst vil jeg ha en liten til veska og en stor foran pcn.

Det jeg elsker mest med denne er følsen av å bli fuktet med en yrlett dusj, som faktisk funker perfekt. Det er veldig gjennomtenkt hvordan, og hvor mye dusj som skal komme ut. Og jeg bruker den også til å fiksere sminken, eller hvis jeg synes sminken er for tørr.

Anbefales hvis du sliter mer tørr og sensitiv hud som meg.  Koster 104 kroner på boots apotek for 150 ml. Den varer en liten evighet hvis man unngår å bli en manisk bruker😉  Oh hvis du skulle føle behov for manisk bruk; drikk; vann, (helst) saft, te (helst uten koffein da) mm ;))


 

Kategorier:Annet Tags: , ,
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Hva tenker du?

